Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Author: Binka, Michal
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Cílem diplomové práce je popsat a vysvětlit všechny klíčové aspekty tvorby úspěšné firemní webové prezentace s následnou praktickou aplikací. Práce se snaží přiblížit problematiku tvorby a správy internetových prezentací, postupy při optimalizaci stránek pro vyhledávače, informovat o možnostech zvyšování návštěvnosti prostřednictvím moderních technik (PPC kampaně, blogů, sociálních sítí, PR kampaní, direct e-mailových kampaní ). Práce dále přináší exkurz do práce s pokročilými analytickými systémy, které odhalují silné a slabé stránky, příležitosti i hrozby webových portálů. Seznámení nechybí z analytickým softwarem, který slouží k rozboru chování návštěvníků webu s širokou škálou možností využití. Součástí práce jsou praktická doporučení pro webové stránky společnosti AG FOODS Group a.s., které by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na poli internetové propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12256
Date: 2010-04-24
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 13767


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
binka_2010_dp.pdf 2.808Mb PDF View/Open
binka_2010_vp.pdf 56.29Kb PDF View/Open
binka_2010_op.pdf 59.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account