Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín
Author: Němečková, Hana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tématem mé diplomové práce je problematika řízení vztahu se zákazníky a zavádění prv-ků systému CRM ve firmě Galerie vín. Cílem této práce je navrhnout a vytvořit systém řízení vztahu se zákazníky, jehož efektem bude udržování kvalitního oboustranně výhod-ného vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti řízení vztahu se zákazníky. Ana-lytická část obsahuje charakteristiku Galerie vín, analýzu současného stavu řízení vztahu se zákazníky a z ní vyplývající hlavní nedostatky. Projektová část zahrnuje řešení jednotli-vých nedostatků a samotnou realizaci zavádění prvků systému CRM. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12867
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 14772


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
němečková_2010_dp.pdf 964.1Kb PDF View/Open
němečková_2010_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
němečková_2010_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account