Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz |
Author: |
Vodička, Jakub
|
Advisor: |
Tomaštík, Marek
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Teoretická část definuje zákazníka a měření jeho spokojenosti, popisuje tvorbu dotazníků k měření spokojenosti zákazníků a dále definuje metodu CRM, která přispívá k udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Praktická část se skládá ze tří částí. V první části je popsán součastný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků ve firmě Mercedes-Benz Centrum Moravia Olomouc spol. s.r.o. Druhá část se zaměřuje na analýzu součastného způsobu zjišťování spokojenosti zákazníků ve firmě. A v poslední části je navrženo možné řešení pro zkvalitnění vzájemných vztahů mezi firmou a jejími zákazníky, což s sebou přináší zvýšení obratu a zisku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12953
|
Date:
|
2010-05-14 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
E
15555
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account