dc.contributor.advisor |
Zderčík, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Jestřabík, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T18:47:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T18:47:14Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13143
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou analytickou a projektovou. V teoretické části se seznámíme s marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zhodnocením současného stavu marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. Komunikační plán je podroben rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
77 s., 10 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3980854 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
komunikační cíle
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza a nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
goals of communication
|
en |
dc.subject |
risk analyses and cost analyses
|
en |
dc.title |
Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2010-01-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's work focuses on creation of marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. The work is devided into three parts - theoretical, analytic and project. In teoretic part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan. Analytic part includes analysis of outside and inside environment of the company and evaluated the current position of marketing communication. On the basis of obtained information it is elaborated marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. There is make risk and cost analyses of this project. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13498
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|