Projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s.r.o. se zaměřením na sociální sítě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s.r.o. se zaměřením na sociální sítě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Šústková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:54:47Z
dc.date.available 2010-07-19T18:54:47Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13157
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s.r.o., který bude uskutečňován v sociálních sítích. Úvodní část práce, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmů týkajících se Internetu, služeb Internetu, ale zejména na objasnění pojmu sociální média a sociální sítě. Druhá část práce prezentuje výsledky marketingového průzkumu povědomí o sociálních sítích a účasti v nich mezi slovenskými uživateli Internetu, ale je věnovaná i samotnému představení firmy Imperator. Projektová část této diplomové práce je věnovaná projektu, jeho harmonogramu, nákladům, ale nechybí zde ani riziková, časová a nákladová analýza. cs
dc.format 114 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 1221416 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Social Media en
dc.subject Social Network en
dc.title Projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s.r.o. se zaměřením na sociální sítě cs
dc.title.alternative Project of internet marketing for a company Imperator, Ltd. with a focus on the social networks en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Majerník, Miloš
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a project of internet marketing for a company Imperator, Ltd., which will be implemented in social networks. Introductory part, theoretical, focuses on explanation of terms relating to the Internet, Internet services, but in particular to clarify the concept of social media and social networks. The second part presents the results of marketing research of knowledge about social networks and participation of Slovak Internet users, but is also devoted to introduction of the company Imperator. Project part of this thesis is devoted to the project, its schedule, cost, but also includes the risk, time and cost analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14927
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šústková_2010_dp.pdf 1.164Mb PDF View/Open
šústková_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
šústková_2010_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account