dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Šústková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T18:54:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T18:54:47Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13157
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s.r.o., který bude uskutečňován v sociálních sítích. Úvodní část práce, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmů týkajících se Internetu, služeb Internetu, ale zejména na objasnění pojmu sociální média a sociální sítě. Druhá část práce prezentuje výsledky marketingového průzkumu povědomí o sociálních sítích a účasti v nich mezi slovenskými uživateli Internetu, ale je věnovaná i samotnému představení firmy Imperator. Projektová část této diplomové práce je věnovaná projektu, jeho harmonogramu, nákladům, ale nechybí zde ani riziková, časová a nákladová analýza. |
cs |
dc.format |
114 s., 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1221416 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Social Network
|
en |
dc.title |
Projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s.r.o. se zaměřením na sociální sítě |
cs |
dc.title.alternative |
Project of internet marketing for a company Imperator, Ltd. with a focus on the social networks |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerník, Miloš |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a project of internet marketing for a company Imperator, Ltd., which will be implemented in social networks. Introductory part, theoretical, focuses on explanation of terms relating to the Internet, Internet services, but in particular to clarify the concept of social media and social networks. The second part presents the results of marketing research of knowledge about social networks and participation of Slovak Internet users, but is also devoted to introduction of the company Imperator. Project part of this thesis is devoted to the project, its schedule, cost, but also includes the risk, time and cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14927
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|