Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
Author: |
Trávníček, Michal
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Cílem práce je zhodnotit současnou situaci v oblasti internetové propagace s ohledem na vynaložené náklady a použitelnost v konkurenčním prostředí. Teoretická část obsahuje obecné vymezení studovaného problému, shrnuje všechny doposud známé a použitelné způsoby internetového marketingu a tvoří tak východisko pro aplikaci těchto prostředků v podmínkách konkrétní firmy. Praktická část analyzuje současný stav internetové propagace sledovaného komerčního subjektu, vymezuje cílovou skupinu a konfrontuje použité propagační aktivity na ni zaměřené. Formuluje silné a slabé stránky současného stavu e-Marketingu zvolené organizace, v porovnání s propagačními aktivitami její konkurence. Projektová část, na základě výsledků předchozí analýzy, předkládá návrh nové propagační strategie internetového portálu zvolené společnosti a hodnotí předpokládanou efektivitu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13177
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Nepřístupná práce |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
17084
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account