Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Author: Trávníček, Michal
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Cílem práce je zhodnotit současnou situaci v oblasti internetové propagace s ohledem na vynaložené náklady a použitelnost v konkurenčním prostředí. Teoretická část obsahuje obecné vymezení studovaného problému, shrnuje všechny doposud známé a použitelné způsoby internetového marketingu a tvoří tak východisko pro aplikaci těchto prostředků v podmínkách konkrétní firmy. Praktická část analyzuje současný stav internetové propagace sledovaného komerčního subjektu, vymezuje cílovou skupinu a konfrontuje použité propagační aktivity na ni zaměřené. Formuluje silné a slabé stránky současného stavu e-Marketingu zvolené organizace, v porovnání s propagačními aktivitami její konkurence. Projektová část, na základě výsledků předchozí analýzy, předkládá návrh nové propagační strategie internetového portálu zvolené společnosti a hodnotí předpokládanou efektivitu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13177
Date: 2010-04-26
Availability: Nepřístupná práce
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 17084


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trávníček_2010_dp.pdfBlocked 2.052Mb PDF View/Open
trávníček_2010_vp.pdf 56.63Kb PDF View/Open
trávníček_2010_op.pdf 62.54Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account