dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Trávníček, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:05:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:05:21Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13177
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je zhodnotit současnou situaci v oblasti internetové propagace s ohledem na vynaložené náklady a použitelnost v konkurenčním prostředí. Teoretická část obsahuje obecné vymezení studovaného problému, shrnuje všechny doposud známé a použitelné způsoby internetového marketingu a tvoří tak východisko pro aplikaci těchto prostředků v podmínkách konkrétní firmy. Praktická část analyzuje současný stav internetové propagace sledovaného komerčního subjektu, vymezuje cílovou skupinu a konfrontuje použité propagační aktivity na ni zaměřené. Formuluje silné a slabé stránky současného stavu e-Marketingu zvolené organizace, v porovnání s propagačními aktivitami její konkurence. Projektová část, na základě výsledků předchozí analýzy, předkládá návrh nové propagační strategie internetového portálu zvolené společnosti a hodnotí předpokládanou efektivitu. |
cs |
dc.format |
78 stran |
cs |
dc.format.extent |
2152132 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Nepřístupná práce |
|
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
internetová propagace
|
cs |
dc.subject |
ROI-návratnost investic
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
Internet advertising
|
en |
dc.subject |
ROI - return on investment
|
en |
dc.title |
Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Promotion company with an accent on the internet to increase competitiveness |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of my thesis is to assess the current situation in the field of internet advertising as it regards to costs and use in the Central European competitive environment.The Theoretical Section outlines a general definition of the subject summarizing all previously known and applied methods of Internet marketing, thus providing a platform to understand how they have been applied by the company studied. The Practical Section analyzes the current state of online advertising as it relates to the selected commercial entity, defines the target group, and addresses the promotional activities aimed at the target group. Further, the practical section articulates the strengths and weaknesses of the selected organization's current e-Marketing activities as they compare with the promotional activities of its competitors. Based on the results of previous analysis, the Project Section proposes a new promotional strategy utilizing an Internet portal and evaluates its predicted effectiveness. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
17084
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|