dc.contributor.advisor |
Vránová, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Minaříková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T22:11:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T22:11:00Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13189
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování tématu "Analýza konkurence firem nabízejících životní pojištění". Hlavním cílem této bakalářské práce je provést analýzu vybraných pojišťoven. Teoretická část se zabývá především sběrem informací potřebných k vypracování bakalářské práce. Obsahuje Porterovu strategii konkurenčního boje, SWOT a STEP analýzu, strategii tržního vůdce, strategii tržního vyzyvatele, následovatele i troškaře. Dále obsahuje marketingový výzkum, který je zaměřen na metodu výzkumu dotazování. Analytická část navazuje na teoretickou část a zaměřuje se na charakteristiky jednotlivých pojišťoven, zpracování analýz a dotazníkové metody šetření. Tato část také obsahuje vyhodnocení výsledků, porovnání a následná doporučení. |
cs |
dc.format |
93 s., 2 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2772991 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Porterova strategie konkurenčního boje
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
STEP analýza
|
cs |
dc.subject |
strategie tržního vůdce
|
cs |
dc.subject |
strategie tržního vyzyvatele
|
cs |
dc.subject |
strategie tržního následovatele
|
cs |
dc.subject |
strategie tržního troškaře
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Porter's strategy of competitive fight
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
STEP analysis
|
en |
dc.subject |
Strategy of market leader
|
en |
dc.subject |
Strategy of market challenger
|
en |
dc.subject |
Strategy of market follower
|
en |
dc.subject |
Strategy of market niche
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Analýza konkurence firem nabízejících životní pojištění |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of competition among life insurance companies |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brázdilová, Petra |
|
dc.contributor.referee |
Mišurec, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2010-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is aimed at processing (treatment) of subject "Analysis of Competition Among Life Insurance Companies". The main objective of this bachelor thesis is analysis of selected insurance companies. Theoretical part deals with information collection needed to develop bachelor's thesis. It includes Porter strategy of competitive fight, SWOT and STEP analysis, strategy of market leader, challenger, follower and niche. Also includes marketing research which is focused on method of research questioning. Analytical part builds on the theoretical part and is focuses on the characteristics of individual insurance companies, processing analysis and questionnaire survey method. This part also includes evaluation results, comparison and subsequent recommendations. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13435
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
D |
|