Praktické řízení marketingové činnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Praktické řízení marketingové činnosti |
Author: |
Gregor, Petr
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Autor aplikuje své dosavadní zkušenosti v podmínkách nových marketingových a komunikační trendů, přičemž řeší hlavně strategické záměry firmy McGREGOR při uvedení nového produktu (strojově pletených modelů) na trh včetně tvorby jeho produktového jména a koncepčního řešení design manuálu. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Autor nezapomíná na rozpočtovou náročnost celého projektu, přičemž ho uvozuje časovým horizontem. Výsledkem práce „Praktické řízení marketingové činnosti'' fy McGREGOR je pohled na nový produkt a značku, které jsou charakteristické svou jedinečností, především v oblasti designu. Autor předkládá tuto diplomovou práci marketingové a komunikační teorii i praxi navýsost zodpovědně, především však k otevřené diskuzi s cílem vyvolat odezvu jakékoliv formy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35379
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2015
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
475
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account