Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi |
Author: |
Beranová, Martina
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá novými formami marketingové komunikace (MK), přehledně je rozděluje a uvádí jejich nástroje a výhody a nevýhody při použití v komunikačním mixu. V praktické části je řešen současný stav znalosti nových forem MK, jejich používání ve firmách respondentů a rozdíly mezi nimi dle velikosti firem. Dále obsahuje hodnocení 3 testovaných kampaní, které využily nové formy MK jako komunikačního nástroje. Účelem práce bylo ověřit stanovené výzkumné otázky a s jejich pomocí pak definovat možný trend v používání nových forem MK v komunikačním mixu firem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19464
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
26045
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account