Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nízkorozpočtová komunikační kampaň |
Author: |
Ježek, Josef
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce identifikuje a popisuje jednotlivé složky nízkorozpočtové komunikace, kde převážnou část tvoří tzv. guerilla marketing a jeho různé další formy. To je hlavní součástí teoretické části. V praktické části autor práce předkládá k analýze konkrétní nízkorozpočtovou komunikační kampaň, která proběhla v roce 2013 v rámci voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR. V závěru se práce věnuje marketingovému výzkumu o nízkorozpočtových kampaních. Kvalitativní výzkum odpovídá na výzkumné otázky, které jsou v této práci stanoveny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30368
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
36767
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account