Pes v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pes v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Pes v reklamě
Author: Chytilová, Anna
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tato bakalářská práce nabízí marketingový pohled na psa coby motiv reklamy. Teoretická část využívá poznatky z různých oborů, které jsou s tématem spjaty: marketingové komunikace, psychologie, sémiotika a historie. Praktická část nejdříve popisuje současnou povahu vztahu mezi člověkem a psem. Bakalářská práce se následně zabývá dvěma druhy spolupráce mezi psem a marketingovou komunikací. Nejprve uvádí příklady reklam, které propagují produkty a služby určené psům. Poté práce vysvětluje, v čem spočívá hlavní přínos, jenž může pes reklamě přinést. Následuje analýza vybraných televizních reklam a závěry této analýzy jsou konfrontovány s výsledky hloubkových rozhovorů. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro užití psa v reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13252
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13619


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chytilová_2010_bp.pdf 2.631Mb PDF View/Open
chytilová_2010_vp.pdf 50.28Kb PDF View/Open
chytilová_2010_op.pdf 50.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account