dc.contributor.advisor |
Celá, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Langrová, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:38:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T17:38:46Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1336
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na otázku zařazení zrakově postižených dětí a mládeže do výchovně vzdělávacího procesu v běžných školách. Teoretická část popisuje druhy zra-kových vad, systém péče, výchovy a vzdělávání zrakově postižených v ČR, podmínky úspěšné integrace, její proces a formy, dále pozitiva i negativa, které může zařazení dětí a mládeže se zrakovým postižením přinést jim samotným, jejich zdravým spolužákům i učitelům, škole a celému jejich okolí. Praktická část zkoumá postoje, názory a informovanost učitelů běžných škol týkající se integrace zrakově postižených. |
cs |
dc.format |
81 s. |
cs |
dc.format.extent |
874394 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Vady zraku
|
cs |
dc.subject |
zrakově postižené děti a mládež
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
poradenský systém
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
Visual defects
|
en |
dc.subject |
visually handicapped children and youth
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
conselling
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.title |
Integrace zrakově postižených do hlavního proudu vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of visually handicapped children and youth into main stream of education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dvořáčková, Emilie |
|
dc.date.accepted |
2006-06-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the integration of visually handicapped children and youth into educational process at usual schools. The theoretical part describes kinds of visual defects, system of care and education of visually handicapped children and youth in the Czech Republic, conditions of successful integration, its process and forms, positive and negative factors which the integration of visually handicapped children and youth can bring to themselves, their healthy classmates and teachers, school and whole their surroundings. The practical part explores attitudes, knowledge and views of teachers at usual schools on the integration of visually handicapped children and youth. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4058
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
inkluze
|
cs |
local.subject |
zrakově postižené děti
|
cs |
local.subject |
inclusions
|
en |
local.subject |
children with visual disabilities
|
en |