dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Matulová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:04:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:04:19Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13395
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a poznání konkurence, konkurenční síly a její strategie. Analytická část je zaměřena na představení společnosti, zhodnocení současného stavu marketingové komunikace a na analýzu postavení firmy na trhu na základě SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. V projektové části je na základě výsledků analýzy navrhnuto řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jehož cílem je zvýšení konkurenceschopnosti, povědomí o firmě a získání nových zákazníků. Projekt je v závěru práce podroben nákladové, rizikové i časové analýze. |
cs |
dc.format |
93 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1117544 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
competitive strategy
|
en |
dc.subject |
Porter's model of five competitive forces
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES |
cs |
dc.title.alternative |
Use of marketing communication for increasing the competitiveness of the corporation MIVES |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kadlučka, Roman |
|
dc.date.accepted |
2010-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of increasing the competitiveness through the marketing communication in MIVES association. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and project. The theoretical part presents the knowledge related to marketing communication, communication mix and cognition of competition, competitive forces and its strategies. The analytical part focuses on the presentation of the company, assess the current state of marketing communication and analysis of the company's market position based on SWOT analysis and Porter's analysis of five competitive forces. In the project part based on the results from the performed analysis is suggested a solution to improve marketing communications, which aims to increase competitiveness, awareness of business and gain new customers. This project is at the end of the thesis subjected to cost, risk and time analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15339
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|