Syndrom vyhoření a profese pedagoga v procesu vzdělávání řidičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Syndrom vyhoření a profese pedagoga v procesu vzdělávání řidičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Ivánek, Karel
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:44:23Z
dc.date.available 2010-07-20T00:44:23Z
dc.date.issued 2010-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13462
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vymezením pojmů a teoretických východisek z oblasti pedagogické profese ve vztahu k edukačnímu procesu vzdělávání budoucích řidičů, vymezení legislativního rámce, průběhu a specifik realizace teoretické a praktické výuky v současných autoškolách. Praktická část práce je zaměřena na oblast identifikace a analýzy syndromu vyhoření u učitelů autoškol v kroměřížském regionu. Předkládaný kvantitativní výzkum byl realizován metodou dotazníkového šetření u vybraných pedagogů. Závěrečné zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich následné analýzy a interpretace, je doplněno o sumarizační shrnutí a doporučení pro praxi. cs
dc.format 81 s., 11 s. příloh. cs
dc.format.extent 2913737 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pedagog cs
dc.subject pedagogické dovednosti cs
dc.subject autoškola cs
dc.subject vzdělávání řidičů cs
dc.subject zákonné úpravy cs
dc.subject doprava cs
dc.subject silniční provoz cs
dc.subject dopravní nehoda cs
dc.subject řidičský průkaz cs
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject teacher en
dc.subject teacher skills en
dc.subject driving school en
dc.subject drivers' education en
dc.subject legal regulations en
dc.subject transport en
dc.subject road traffic en
dc.subject traffic accident en
dc.subject driving licence en
dc.subject burnout syndrom en
dc.title Syndrom vyhoření a profese pedagoga v procesu vzdělávání řidičů cs
dc.title.alternative Burnout Syndrom and the Teacher's Role in an Educational Process for Drivers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2010-06-21
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to determine the terms and theoretical resources regarding the area of teaching profession in relation to the educational procedure of future drivers' training; to define the legislative framework and to specify the process and implementation of theoretical and practical tuition in the current driving schools. The practical part is focused on the identification and analysis of the burnout syndrom among teachers of the driving schools in the region of Kroměříž. The submitted quantitative research was carried out on the basis of questionnaire survey of selected teachers. Final processing and evaluation of the acquired data, including thein subsequent analysis and interpretation, is accompanied with a summary and recommendations to be used in practice. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14885
dc.date.assigned 2010-02-10
utb.result.grade A
local.subject profese učitele cs
local.subject autoškoly cs
local.subject psychické vyhoření cs
local.subject teacher career en
local.subject driving schools en
local.subject psychic burn-out en


Files in this item

Files Size Format View
ivánek_2010_bp.pdf 2.778Mb PDF View/Open
ivánek_2010_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
ivánek_2010_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account