Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o.
Author: Briatková, Dana
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu P & L, spol. s r. o. pro rok 2010. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytic-kou a projektovou. V první částí jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového plánu. V analytické částí je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza sortimentu a GE analýza. Poznatky z analytické částí jsou shrnuty ve SWOT analýze. V projektové části je vypracován návrh marketingového plánu. Jsou tady vypracovány akční plány, včetně časového harmonogramu a rozpočtů a možná rizika spojená s realizací tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13468
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 15183


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
briatková_2010_dp.pdf 1.701Mb PDF View/Open
briatková_2010_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
briatková_2010_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account