Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Briatková, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:47:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:47:07Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13468
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu P & L, spol. s r. o. pro rok 2010. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytic-kou a projektovou. V první částí jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového plánu. V analytické částí je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza sortimentu a GE analýza. Poznatky z analytické částí jsou shrnuty ve SWOT analýze. V projektové části je vypracován návrh marketingového plánu. Jsou tady vypracovány akční plány, včetně časového harmonogramu a rozpočtů a možná rizika spojená s realizací tohoto projektu. |
cs |
dc.format |
88 s. |
cs |
dc.format.extent |
1784519 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
GE analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
GE analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy P and L, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing plan P and L company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2010-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this diploma work is creation of the draft marketing plan for P & L, Ltd. to 2010. The diploma work is divided on the tree parts - teoretic, analytic and project. In the first part there are all theoretical informations, which are necessary for marketing plan creation. Analytic plan includes analysis of outside and inside environment, analysis of assortment and GE Analysis. In the SWOT analysis were compiled the informations from the whole analytic part. In the project part were created draft of the marketing plan. This project contain action plans and its operation period cost and possible business risks conected wih realisation of this project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15183
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account