dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Veit, Ida
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:32:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:32:41Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13685
|
|
dc.description.abstract |
Díky neustálé potřebě dalšího firemního rozvoje je myšlenka vytvoření vlastní prodejní sítě na bázi franšízingových partnerů jednou z mnoha možností, jak obstát v tvrdém konkurenčním boji. Na straně jedné umožňuje rozšíření klasické prodejní sítě autorizovaných prodejních partnerů a tím větší přiblížení k zákazníkovi, na straně druhé díky společnému marketingovému komunikačnímu mixu, jednotnému vybavení provozoven a nastavení shodné komunikace zvýšení povědomí o značce a většího účinku na zákazníka. V neposlední řadě nastavuje vyrovnaný vztah s obchodním partnerem kvůli závazku v podobě obchodního plánu na straně prodejce a vybavení prodejny včetně několikaleté marketingové podpory na straně výrobce. |
cs |
dc.format |
60 s., 0 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3332689 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
prodejní kanály
|
cs |
dc.subject |
HALSHOP
|
cs |
dc.subject |
distribuční systém
|
cs |
dc.subject |
obchodní partner
|
cs |
dc.subject |
franšízing
|
cs |
dc.subject |
partnerský program
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
finanční plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
sales channels
|
en |
dc.subject |
HALSHOP
|
en |
dc.subject |
distribution system
|
en |
dc.subject |
business partner
|
en |
dc.subject |
frachising
|
en |
dc.subject |
partner program
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
financial plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.title |
HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě |
cs |
dc.title.alternative |
HAlSHOPY-benefits and difficulty of creating our own sales network |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Due to continuous need of further corporate development the idea of creation own sales network on the base of fransizing partners is one of the possibilities, how to succeed in the hard competition fight. On the one hand it make expansion of the sales network of authorized sales partners possible, and this petting closer to the on the other side joint marketing communication mix, uniform shop equipment and set-up of consistent communication bring us better brand awareness and higher effect to our customers. Last but not least it adjust aligned relationship with our the business partners because of the obligation in a business plan on the seller's side and the shop equipment support including continuous marketing support on the producer's side. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13700
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|