Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa |
Author: |
Feniková, Nina
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast zákaznických titulů a jejich pozici v systému marketingových komunikací. V praktické části se zabývá rozborem konkrétního zákaznického magazínu firmy Baťa. Magazín Detail je určen primárně členům věrnostního programu Baťa klub. Prostřednictvím analýzy jeho obsahu, distribuce, konkurence a pomocí dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou čtenářů je zkoumáno, zda je magazín Detail efektivním nástrojem marketingové komunikace. Závěrem práce jsou zhodnoceny zjištěné skutečnosti a je navrženo několik řešení pro budoucí rozvoj magazínu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13797
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13656
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account