Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o. |
Author: |
Slováčková, Renáta
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a sponzoringem firmy Viessmann, s.r.o. Cílem této diplomové práce je zpracování projektu, který si klade za úkol vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, shrnuje teoretické poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a sponzoringu. Druhá, praktická část, analyzuje současnou integrovanou marketingovou komunikaci a sponzoring ve firmě Viessmann, s.r.o. V poslední části je zpracován projekt, ve kterém jsou navrženy změny, které povedou k vyššímu využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13899
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
14921
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account