dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Slováčková, Renáta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T04:32:03Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T04:32:03Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13899
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a sponzoringem firmy Viessmann, s.r.o. Cílem této diplomové práce je zpracování projektu, který si klade za úkol vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, shrnuje teoretické poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a sponzoringu. Druhá, praktická část, analyzuje současnou integrovanou marketingovou komunikaci a sponzoring ve firmě Viessmann, s.r.o. V poslední části je zpracován projekt, ve kterém jsou navrženy změny, které povedou k vyššímu využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
86 |
cs |
dc.format.extent |
2833575 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
měření efektivnosti sponzoringu
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
sportovní sponzoring
|
cs |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
hazard operation study
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
measurement of efficiency in sponsoring
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
sport sponsoring
|
en |
dc.title |
Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project in order to improve sponsoring activities as a part of integrated marketing communication in the company Viessmann. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nevrlá, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is dealing with integrated marketing communication and sponsoring of the company Viessmann. The aim of this thesis is to develop a project in order to improve sponsoring activities in given company and find a way how to take advantage of sponsoring as a part of integrated marketing communication in the company Viessmann. The thesis is divided into three parts. The first part is theoretical and it summarizes theoretical knowledge concerning the integrated marketing communication sponsoring. The second part analyzes the contemporary integrated marketing communication and sponsoring in the company Viessmann. In final part is design of the project itself and implementation of possible changes to take advantage of sponsoring as a part of integrated marketing communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14921
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|