Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie |
Author: |
Sukupová, Jindra
|
Advisor: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstract:
|
Diplomová práce charakterizuje časopisecký trh v České republice se zaměřením na lifestylové tituly pro muže. Podrobněji se zaměřuje na globalizaci časopisů, současnou časopiseckou nabídku, čtenářské publikum a komunikační mix časopisů. Práce je dále soustředěna na konkrétní lifestylový titul pro muže LE CIGARE ET VIN STYLE, u něhož je provedena analýza formy, obsahu a distribuce, analýza inzerce, konkurence a určení cílové skupiny. Závěrem práce zhodnocuje výsledky provedených analýz a zjištěných skutečností a zabývá se stanovením konkrétního návrhu komunikační strategie pro tento titul. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1391
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2736
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account