Event marketing v cestovním ruchu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing v cestovním ruchu |
Author: |
Čočková, Romana
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá event marketingem v cestovním ruchu. Obsahem je příprava a realizace sportovního eventu, společně s marketingovým výzkumem spokojenosti účast-níků této akce. Na základě teoretické části, která se věnuje oblasti event marketingu a jeho specifiky v cestovním ruchu, vyplývá praktická část, v níž se zabývám komplexní realizací sportovního eventu. Projekt zahrnuje přípravu dalšího ročníku konkrétního eventu, přičemž využívám výsledků a podkladů dotazníkového výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13910
|
Date:
|
2010-04-20 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13711
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account