Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o.
Author: Nováková, Barbora
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Cílem diplomové práce je stanovení konkurenční strategie společnosti XY, s.r.o. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část shrnuje po-znatky, které sloužily k zajištění podkladů pro vypracování dalších částí diplomové práce. Analytická část nejprve představuje společnost, její předmět podnikání a hlavní konkurenty. Poté jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou vyhotoveny dle postupů uvedených v teoretické části. Dále je zde také provedeno ce-nové srovnání s konkurenčními firmami. Projektová část stanovuje strategii, jež je založena na výsledcích z analytické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13988
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 14773


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nováková_2010_dp.pdf 3.355Mb PDF View/Open
nováková_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
nováková_2010_op.doc 67Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account