Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Nováková, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-20T05:17:59Z
dc.date.available 2010-07-20T05:17:59Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13988
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je stanovení konkurenční strategie společnosti XY, s.r.o. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část shrnuje po-znatky, které sloužily k zajištění podkladů pro vypracování dalších částí diplomové práce. Analytická část nejprve představuje společnost, její předmět podnikání a hlavní konkurenty. Poté jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou vyhotoveny dle postupů uvedených v teoretické části. Dále je zde také provedeno ce-nové srovnání s konkurenčními firmami. Projektová část stanovuje strategii, jež je založena na výsledcích z analytické části. cs
dc.format 90 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 3518870 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject strategie cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject SLEPT analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject cenová nabídka cs
dc.subject competition en
dc.subject strategy en
dc.subject competitive strategy en
dc.subject SLEPT analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter analysis of five competition forces en
dc.subject competition analysis en
dc.subject price offer en
dc.title Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of setting a competitive strategy in XY, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is determining the competitive strategy of XY, s.r.o. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and project. The theoretical part summarizes the theoretical knowledge, which served to provide background for the devel-opment of other parts of the thesis. In analytical part is as first introduced company, its business subject and key competitors. Then there are the analyses of internal and external environment, which are developed according to procedures specified in the theoretical part. It is also carried out price comparisons with competing firms. Project part sets out a strategy that is based on the results from the analytical part. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14773
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
nováková_2010_dp.pdf 3.355Mb PDF View/Open
nováková_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
nováková_2010_op.doc 67Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account