dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Nováková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T05:17:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T05:17:59Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13988
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je stanovení konkurenční strategie společnosti XY, s.r.o. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část shrnuje po-znatky, které sloužily k zajištění podkladů pro vypracování dalších částí diplomové práce. Analytická část nejprve představuje společnost, její předmět podnikání a hlavní konkurenty. Poté jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou vyhotoveny dle postupů uvedených v teoretické části. Dále je zde také provedeno ce-nové srovnání s konkurenčními firmami. Projektová část stanovuje strategii, jež je založena na výsledcích z analytické části. |
cs |
dc.format |
90 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3518870 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
SLEPT analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
cenová nabídka
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
competitive strategy
|
en |
dc.subject |
SLEPT analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis of five competition forces
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
price offer
|
en |
dc.title |
Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of setting a competitive strategy in XY, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is determining the competitive strategy of XY, s.r.o. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and project. The theoretical part summarizes the theoretical knowledge, which served to provide background for the devel-opment of other parts of the thesis. In analytical part is as first introduced company, its business subject and key competitors. Then there are the analyses of internal and external environment, which are developed according to procedures specified in the theoretical part. It is also carried out price comparisons with competing firms. Project part sets out a strategy that is based on the results from the analytical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14773
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|