Projekt uvedení nové produktové řady alternativních zdrojů energie.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt uvedení nové produktové řady alternativních zdrojů energie.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt uvedení nové produktové řady alternativních zdrojů energie.
Author: Kovařčík, Aleš
Advisor: Mikeska, Martin
Abstract: V současné době jsou solární produkty nabízeny zejména velkým zákazníkům a investorům. Cílem této práce je však zaměření na trhy menších a středních firem, spolu s koncovými zákazníky. Pomocí situační analýzy a analýzy konkurenčního prostředí se pokoušíme navrhnout vhodnou strategii pro firmu vstupující na tento trh. Pro stanovení strategie jsme si zvolili kritéria marketingového mixu. Jako východisko zmiňujeme zejména formulaci komunikační strategie, která má zákazníkovi objasnit jakou hodnotu získá zakoupením daného produktu. Zmiňujeme také překážky při formulaci strategie, včetně nákladové, časové a rizikové analýzy. Práci zakončujeme stanovením budoucích doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14064
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 15459


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kovařčík_2010_dp.pdf 2.303Mb PDF View/Open
kovařčík_2010_vp.doc 67Kb Microsoft Word View/Open
kovařčík_2010_op.pdf 331.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account