Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop

Show full item record

No preview available
Title: Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Author: Kohoutková, Blanka
Advisor: Kubáček, Jiří
Abstract: Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop.V teoretické části vysvětluji pojem e-marketing, poté rozebírám komunikační mix na internetu - reklama, public relations, přímý marketing, podpora pro-deje a virální marketing. Na závěr teoretické části se zaměřuji na dotazník. V praktické části představuji firmu Makalu outdoor e-shop, rozebírám její komunikační mix, jakou používají reklamu, jaké mají vztahy s veřejností, čím podporují prodej, jejich přímý i virál-ní marketing. Dále vyhodnocuji dotazník, který jsem rozeslala 400 respondentům - zákaz-níkům, kteří u firmy někdy nakupovali. V závěru navrhuji zlepšení e-marketingové komu-nikace na základě analýzy komunikačního mixu a výsledků dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14173
Date: 2009-12-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 13440


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kohoutková_2010_bp.pdfBlocked 2.100Mb PDF
kohoutková_2010_vp.pdf 229.6Kb PDF View/Open
kohoutková_2010_op.pdf 306.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account