Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Šlachta, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T17:41:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T17:41:24Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14367
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá postavením public relations v integraci marketingových komunikací Poli-cie ČR. Analyzuje formy a prostředky public relations v organizaci a způsob ovlivňování veřejného mínění prostřednictvím mediálních organizací. A také, jak technologické změny ve světě médií mění způsoby přenosu mediálního sdělení. Autor si klade za cíl zjistit účin-nost public relations Policie ČR v souvislosti s nástupem nových komunikačních prostřed-ků a navrhnout změny, které umožní policejní organizaci rozšířit stávající komunikační kanály ve vztahu k veřejnosti. |
cs |
dc.format |
85 |
cs |
dc.format.extent |
2369877 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
masová média. Policie ČR
|
cs |
dc.subject |
tiskový mluvčí
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
veřejnost
|
cs |
dc.subject |
agenda setting
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Public Relation
|
en |
dc.subject |
Mass media
|
en |
dc.subject |
Police of the Czech Republic
|
en |
dc.subject |
Public Relation officer
|
en |
dc.subject |
Media
|
en |
dc.subject |
public
|
en |
dc.subject |
agenda setting
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.title |
Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR |
cs |
dc.title.alternative |
The Significance of PR in The Marketing Communication Policie of The Czech Republic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Following work dissertates about the Public Relations status in the integration of marketing communications techniques of Police of the Czech Republic. It analysis ways and instru-ment of Public Relations within the organization and methods how to affect public opinion via medial organizations and how the broadcasting manners could be modified by the tech-nological changes in the world of Media. One of our objective is to search out the efficiency of PR of Police of the Czech Republic in connection with coming new communication comware and to suggest changes which could allow to extend current communication channels in relation to the public. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
17081
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account