Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Šlachta, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-20T17:41:24Z
dc.date.available 2010-07-20T17:41:24Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14367
dc.description.abstract Práce se zabývá postavením public relations v integraci marketingových komunikací Poli-cie ČR. Analyzuje formy a prostředky public relations v organizaci a způsob ovlivňování veřejného mínění prostřednictvím mediálních organizací. A také, jak technologické změny ve světě médií mění způsoby přenosu mediálního sdělení. Autor si klade za cíl zjistit účin-nost public relations Policie ČR v souvislosti s nástupem nových komunikačních prostřed-ků a navrhnout změny, které umožní policejní organizaci rozšířit stávající komunikační kanály ve vztahu k veřejnosti. cs
dc.format 85 cs
dc.format.extent 2369877 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject masová média. Policie ČR cs
dc.subject tiskový mluvčí cs
dc.subject média cs
dc.subject veřejnost cs
dc.subject agenda setting cs
dc.subject web cs
dc.subject Communication en
dc.subject Public Relation en
dc.subject Mass media en
dc.subject Police of the Czech Republic en
dc.subject Public Relation officer en
dc.subject Media en
dc.subject public en
dc.subject agenda setting en
dc.subject web en
dc.title Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR cs
dc.title.alternative The Significance of PR in The Marketing Communication Policie of The Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated Following work dissertates about the Public Relations status in the integration of marketing communications techniques of Police of the Czech Republic. It analysis ways and instru-ment of Public Relations within the organization and methods how to affect public opinion via medial organizations and how the broadcasting manners could be modified by the tech-nological changes in the world of Media. One of our objective is to search out the efficiency of PR of Police of the Czech Republic in connection with coming new communication comware and to suggest changes which could allow to extend current communication channels in relation to the public. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17081
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šlachta_2010_dp.pdf 2.260Mb PDF View/Open
šlachta_2010_vp.pdf 57.86Kb PDF View/Open
šlachta_2010_op.pdf 57.52Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account