Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel
Show full item record
No preview available
Title:
|
Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel |
Author: |
Typl, Petr
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje postavení současného předplatitele Hospodářských novin ve srovnání s novým předplatitelem tohoto deníku. Teoretická část pojednává o marketingo-vých komunikacích, marketingu, postavení médií a roli řízení vztahů se zákazníky. Prak-tická část analyzuje současný přístup k novým předplatitelům, tak i věrnostní program pro současné předplatitele prostřednictvím dotazníkového šetření. Vedle toho analyzuje i na-bídku předplatného tzv. seriozních celostátních deníků v České republice. Kromě jednot-livých procesů, které jsou úzce provázány s prodejem předplatného sledovaného titulu, probírá i východiska pro úspěšnou implementaci systému řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) do vnitrofiremního prostředí vydavatele. V rámci projektové části přináší návrh krátkodobých opatření vedoucích ke zvýšení efek-tivity prodeje předplatného, která je možné realizovat ještě před implementací systému CRM. Dlouhodobá opatření přinášejí návrh implementace systému CRM. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14374
|
Date:
|
2010-04-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
17085
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account