Televizní trh v ČR
Show full item record
No preview available
Title:
|
Televizní trh v ČR |
Author: |
Rabenseifnerová, Miroslava
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se věnuje televiznímu reklamnímu trhu v České republice. Seznamuje se základními pojmy vztahující se k televizní reklamě a k prodeji televizní reklamy, s principem prodeje televizní reklamy a legislativou vztahující se k televiznímu vysílání. Jejím hlavním předmětem je dopad finanční krize na dříve stabilní český televizní trh. V analýze popisuje hlavní subjekty působící na českém trhu, shrnuje trendy sledovanosti, prodeje reklamy a chování trhu. Na základě provedeného výzkumu glosuje současnou situaci na televizním trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14535
|
Date:
|
2010-08-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13687
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account