Televizní trh v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Televizní trh v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Televizní trh v ČR
Author: Rabenseifnerová, Miroslava
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Bakalářská práce se věnuje televiznímu reklamnímu trhu v České republice. Seznamuje se základními pojmy vztahující se k televizní reklamě a k prodeji televizní reklamy, s principem prodeje televizní reklamy a legislativou vztahující se k televiznímu vysílání. Jejím hlavním předmětem je dopad finanční krize na dříve stabilní český televizní trh. V analýze popisuje hlavní subjekty působící na českém trhu, shrnuje trendy sledovanosti, prodeje reklamy a chování trhu. Na základě provedeného výzkumu glosuje současnou situaci na televizním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14535
Date: 2010-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13687


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rabenseifnerová_2010_bp.pdfBlocked 15.56Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account