Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Bednář, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T12:09:09Z |
|
dc.date.available |
2012-09-15T23:00:23Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14542
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá porovnáním nákupního chování v České republice a Norsku při koupi out-doorových produktů. V teoretické části vymezuji problematiku kulturních odlišností a jejich vliv na nákupní chování. V praktické části vyhodnocuji výsledky šetření, který probíhal v ČR a Norsku a taktéž zkoumám vzájemné závislosti získaných dat. V části praktické navr-huji, jak zlepšit tržní pozici firmy Hudysport a.s. |
cs |
dc.format |
67 |
cs |
dc.format.extent |
3288279 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012 |
|
dc.subject |
outdoor
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
Hudysport
|
cs |
dc.subject |
Norsko
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
kulturní dimenze
|
cs |
dc.subject |
outdoor
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
Hudysport
|
en |
dc.subject |
Norway
|
en |
dc.subject |
shopping behavior
|
en |
dc.subject |
cultural dimensions
|
en |
dc.title |
Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku |
cs |
dc.title.alternative |
The factors influencing a costumer to purchase the outdoor equipment in Czech republic and Norway |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis deals with the comparison shopping behavior in the Czech Republic and in Norway for the purchase of outdoor products. In the theoretical part I describe the problems of cultural differences and their influence on shopping behavior. In the practical part I analyze the results of the investigation which took place in the Czech Republic and Norway and I also recognize interdependence of the data obtained. In the practical part I propose to im-prove market position of Hudysport a.s. company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
17352
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account