Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku |
Author: |
Bednář, Vojtěch
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Práce se zabývá porovnáním nákupního chování v České republice a Norsku při koupi out-doorových produktů. V teoretické části vymezuji problematiku kulturních odlišností a jejich vliv na nákupní chování. V praktické části vyhodnocuji výsledky šetření, který probíhal v ČR a Norsku a taktéž zkoumám vzájemné závislosti získaných dat. V části praktické navr-huji, jak zlepšit tržní pozici firmy Hudysport a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14542
|
Date:
|
2010-08-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
17352
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account