Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou |
Author: |
Šenfelder, Martin
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Diplomová práce si klade za cíl popsat sponzoring jako takový. Definovat jeho podstatu, jmenovat nejčastější chyby při užití sponzoringu jako součásti komunikačního mixu a navrhnout správný postup realizace sponzoringových aktivit. Tato diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která vyúsťuje v projektovou část. Teoretická část diplomové práce je pak dále rozdělena do několik kapi-tol seřazených v logickém sledu, ve snaze vytvořit konzistentní text v návaznosti na již zmíněná fakta. Tento oddíl si klade za úkol definovat sponzoring jako pojem a definovat jeho význam v kontextu systému marketingových komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14566
|
Date:
|
2010-08-10 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
17080
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account