Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Šenfelder, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T12:28:16Z |
|
dc.date.available |
2010-09-07T12:28:16Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14566
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce si klade za cíl popsat sponzoring jako takový. Definovat jeho podstatu, jmenovat nejčastější chyby při užití sponzoringu jako součásti komunikačního mixu a navrhnout správný postup realizace sponzoringových aktivit. Tato diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která vyúsťuje v projektovou část. Teoretická část diplomové práce je pak dále rozdělena do několik kapi-tol seřazených v logickém sledu, ve snaze vytvořit konzistentní text v návaznosti na již zmíněná fakta. Tento oddíl si klade za úkol definovat sponzoring jako pojem a definovat jeho význam v kontextu systému marketingových komunikací. |
cs |
dc.format |
85 s. |
cs |
dc.format.extent |
3624277 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
sportovní sponzoring
|
cs |
dc.subject |
partnerství
|
cs |
dc.subject |
smlouva
|
cs |
dc.subject |
měřitelnost sponzoringu
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
událost
|
cs |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
sport sponsorship
|
en |
dc.subject |
partnership
|
en |
dc.subject |
contract
|
en |
dc.subject |
sponsorship measurement
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.title |
Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou |
cs |
dc.title.alternative |
Sponsorship as a very important part of communication with target group |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis aims to describe a sponsorship itself: to define its essence, to appoint the most common mistakes when using sponsorships as part of the communication mix and to sug-gest correct way of implementation of sponsoring activities. This thesis is divided into theoretical and practical, which results in a project part. The the-oretical part is then further divided into several chapters arranged in logical sequence in order to create consistent text following the already mentioned facts. This section aims to define the sponsoring as a concept and define its meaning in the context of marketing communications. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
17080
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account