Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz |
Author: |
Důbravová, Marcela
|
Advisor: |
Sodomka, Petr
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o komunikaci a vztazích se zákazníky firmy, jako o prostředcích zvyšování konkurenceschopnosti. Z pohledu CRM jsou pod pojmem zákazník chápáni jak dodavatelé, tak odběratelé firmy. Pro podrobnější analýzu a konkretizaci projektu je práce zaměřena především na odběratele a koncové zákazníky firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky ve společnosti Scoutdoor CZ, s.r.o., její vliv na konkurenceschopnost této firmy a vypracování návrhu na zlepšení konkurenceschopnosti a postavení na trhu. Analýza se zabývá prostředky komunikace se zákazníky, především internetovými stránkami a elektronickým obchodováním, konkurencí na trhu a strukturou zákazníků. Pomocí analýzy zhodnotím úroveň komunikace a péče o zákazníky. Dále identifikuji procesy vztahující se k zákazníkům a jejich rozborem zjistím možnosti zvýšení jejich efektivnosti. V závěru pak navrhuji prostředky vhodné k efektivnější komunikaci se zákazníky a vytváření hodnotných vztahů s nimi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14714
|
Date:
|
2010-08-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 20.08.2012 |
Department:
|
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
Discipline:
|
Průmyslové inženýrství |
Grade for thesis and defense:
|
A
16521
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account