Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd. |
Author: |
Rybecká, Eva
|
Advisor: |
Svobodová, Dagmar
|
Abstract:
|
Tato práce pojednává o problematice marketingových komunikací. V teoretické části je nejprve charakterizována marketingová komunikace jako celek a poté následuje popis jejích jednotlivých nástrojů. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na reklamní kampaň a fáze jejího vytváření. Praktická část nejprve popisuje společnost GastroTrs, s.r.o. s ohledem na její historii a současnost. Další kapitola vystihuje její marketingové komunikace. Konec praktické části je věnován SWOT analýze, která je vypracována a popsána. Na základě poznatků ze SWOT analýzy jsou navrhnuty doporučení na zlepšení marketingové situace firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14738
|
Date:
|
2011-08-24 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
D
23225
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account