Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svobodová, Dagmar
dc.contributor.author Rybecká, Eva
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:10:05Z
dc.date.available 2012-03-09T00:10:05Z
dc.date.issued 2011-08-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14738
dc.description.abstract Tato práce pojednává o problematice marketingových komunikací. V teoretické části je nejprve charakterizována marketingová komunikace jako celek a poté následuje popis jejích jednotlivých nástrojů. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na reklamní kampaň a fáze jejího vytváření. Praktická část nejprve popisuje společnost GastroTrs, s.r.o. s ohledem na její historii a současnost. Další kapitola vystihuje její marketingové komunikace. Konec praktické části je věnován SWOT analýze, která je vypracována a popsána. Na základě poznatků ze SWOT analýzy jsou navrhnuty doporučení na zlepšení marketingové situace firmy. cs
dc.format 52 s. (74 330 znaků) cs
dc.format.extent 1197978 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing communications mix en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject sales promotions en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd. cs
dc.title.alternative Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kressová, Petra
dc.date.accepted 2011-09-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing communications issue. Marketing communications is characterized and marketing communications tools are explained in the theoretical part. The last chapter of the theoretical part is orientated on the advertising campaign and the stages of its development. Practical part describes the company GastroTrs, Ltd. considering its history and present times. Next chapter characterizes its marketing communications. SWOT analysis occurs in the end of practical part. This analysis is elaborated and further described. The recommendations are brought in according to the results of SWOT analysis. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 23225
dc.date.assigned 2011-08-15
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
rybecká_2011_bp.pdf 1.142Mb PDF View/Open
rybecká_2011_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
rybecká_2011_op.zip 15.80Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account