Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace
Author: Burda, Ivan
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Práce pojednává o zákaznících nad padesát let a informuje o jejich ekonomickém a demo-grafickém vývoji. Současně představuje způsoby, jak tyto zákazníky segmentovat a jak s nimi komunikovat. Projektovou část tvoří návrh služeb pro nejzajímavější identifikované segmenty v ČR. Pro-jekt kurzů angličtiny pro starší studenty je zpracován detailně, zbylé dva projekty pojedná-vající o internetovém katalogu pro třetí generaci a počítačových kurzech jsou nástinem dalších příležitostí, jak cílovou skupinu oslovit. Na práci lze pohlížet i jako na zdroj informací o marketingu vůči starším zákazníkům, pro-tože využívá zahraniční literaturu a obohacuje tak české prostředí, kde monografie ke zkoumanému tématu schází.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14777
Date: 2011-05-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 21059


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
burda_2011_dp.pdf 1.389Mb PDF View/Open
burda_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
burda_2011_op.pdf 417.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account