Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Burda, Ivan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T00:48:34Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T00:48:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14777
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o zákaznících nad padesát let a informuje o jejich ekonomickém a demo-grafickém vývoji. Současně představuje způsoby, jak tyto zákazníky segmentovat a jak s nimi komunikovat. Projektovou část tvoří návrh služeb pro nejzajímavější identifikované segmenty v ČR. Pro-jekt kurzů angličtiny pro starší studenty je zpracován detailně, zbylé dva projekty pojedná-vající o internetovém katalogu pro třetí generaci a počítačových kurzech jsou nástinem dalších příležitostí, jak cílovou skupinu oslovit. Na práci lze pohlížet i jako na zdroj informací o marketingu vůči starším zákazníkům, pro-tože využívá zahraniční literaturu a obohacuje tak české prostředí, kde monografie ke zkoumanému tématu schází. |
cs |
dc.format |
125 |
cs |
dc.format.extent |
1456577 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
50+
|
cs |
dc.subject |
třetí věk
|
cs |
dc.subject |
starší zákazníci
|
cs |
dc.subject |
senioři
|
cs |
dc.subject |
boomers
|
cs |
dc.subject |
komunikace se staršími zákazníky
|
cs |
dc.subject |
50+
|
en |
dc.subject |
older generations
|
en |
dc.subject |
older customers
|
en |
dc.subject |
seniors
|
en |
dc.subject |
boomers
|
en |
dc.subject |
communication with older cus-tomers
|
en |
dc.title |
Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Project of the Practical Use of the 50+ Age Group Customer Potential with the Application of Marketing Communication |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gálik, Stanislav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with customers above 50 and informs about their economic and demo-graphic development. At the same time it introduces ways of segmenting these customers and of communication with them. The project part consists of services devised for the most interesting segments identified in the CR. The project of English courses for mature students is well-detailed; the other two projects dealing with an internet catalogue for the third generation and computer courses are drafts of further opportunities of the target market. The thesis can be viewed also as an information source of marketing to the older customers because it exploits foreign literature and thus enriches the Czech environment where books related to the analyzed topic are missing. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21059
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account