Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Burda, Ivan
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:48:34Z
dc.date.available 2012-03-09T00:48:34Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14777
dc.description.abstract Práce pojednává o zákaznících nad padesát let a informuje o jejich ekonomickém a demo-grafickém vývoji. Současně představuje způsoby, jak tyto zákazníky segmentovat a jak s nimi komunikovat. Projektovou část tvoří návrh služeb pro nejzajímavější identifikované segmenty v ČR. Pro-jekt kurzů angličtiny pro starší studenty je zpracován detailně, zbylé dva projekty pojedná-vající o internetovém katalogu pro třetí generaci a počítačových kurzech jsou nástinem dalších příležitostí, jak cílovou skupinu oslovit. Na práci lze pohlížet i jako na zdroj informací o marketingu vůči starším zákazníkům, pro-tože využívá zahraniční literaturu a obohacuje tak české prostředí, kde monografie ke zkoumanému tématu schází. cs
dc.format 125 cs
dc.format.extent 1456577 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject 50+ cs
dc.subject třetí věk cs
dc.subject starší zákazníci cs
dc.subject senioři cs
dc.subject boomers cs
dc.subject komunikace se staršími zákazníky cs
dc.subject 50+ en
dc.subject older generations en
dc.subject older customers en
dc.subject seniors en
dc.subject boomers en
dc.subject communication with older cus-tomers en
dc.title Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace cs
dc.title.alternative Project of the Practical Use of the 50+ Age Group Customer Potential with the Application of Marketing Communication en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gálik, Stanislav
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with customers above 50 and informs about their economic and demo-graphic development. At the same time it introduces ways of segmenting these customers and of communication with them. The project part consists of services devised for the most interesting segments identified in the CR. The project of English courses for mature students is well-detailed; the other two projects dealing with an internet catalogue for the third generation and computer courses are drafts of further opportunities of the target market. The thesis can be viewed also as an information source of marketing to the older customers because it exploits foreign literature and thus enriches the Czech environment where books related to the analyzed topic are missing. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21059
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
burda_2011_dp.pdf 1.389Mb PDF View/Open
burda_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
burda_2011_op.pdf 417.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account