Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Štalmachová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T02:21:44Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T02:21:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14880
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XY a na základě definovaných výhod a nedostatků předkládá návrh projektu. Hlavním důvodem pro zvolení tohoto tématu, byla potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky, přispět tak ke zvýšení povědomí o firmě a upevnit pozici na trhu. Práce bude sloužit pro interní účely společnosti. V první části jsou stručně charakterizovány teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní prostředí firmy. Na základě všech získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je zpracována také nákladová analýza a přehled eventuálních rizik s jejich možnou eliminací. |
cs |
dc.format |
93 s. |
cs |
dc.format.extent |
1147379 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
PEST a SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
PEST and SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
project marketing communications
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project Marketing Communications XY, Inc. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Malovaný, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2011-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the current state of marketing communication XY, and based on defined benefits and drawbacks to submit project proposals. The main reason for choosing this theme was the need to improve the current level of marketing activities. The aim is to eliminate as many weaknesses as defined, helping to raise awareness about the company and strengthen our position in the market. The work will be used for internal company purposes. The first part briefly described the theoretical knowledge of marketing communications and theoretical basis for marketing communication plan. The practical part analyzes the external and internal environment of the company. On the basis of lessons learned and project analysis consists of marketing communications at its end is also prepared cost analysis and review of potential risks to their possible elimination. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21974
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account