Emoce strachu v mediálních komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Emoce strachu v mediálních komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Emoce strachu v mediálních komunikacích
Author: Hasík, Tomáš
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Lidské jednání je, do určité míry, determinováno základními pudy a emocemi. Podle jedné z teorií o vzniku člověka, teorie evoluční, je to dáno vrozenými genetickými dispozicemi, které nám a našemu genomu pomáhají v boji o přežití. Jednou z těchto dispo-zic je strach. V této práci bych chtěl zjistit, jak je strachu využíváno v mediální a marketin-gové komunikaci. A také bych chtěl poukázat na to, že jako marketingovou komunikaci můžeme posuzovat takovou persvazivní komunikaci či jakoukoliv jinou manipulaci, která je prováděna za účelem získání prospěchu ať otevřeně nebo skrytě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15067
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 18521


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hasík_2011_dp.pdf 2.456Mb PDF View/Open
hasík_2011_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
hasík_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account