Emoce strachu v mediálních komunikacích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Emoce strachu v mediálních komunikacích |
Author: |
Hasík, Tomáš
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Lidské jednání je, do určité míry, determinováno základními pudy a emocemi. Podle jedné z teorií o vzniku člověka, teorie evoluční, je to dáno vrozenými genetickými dispozicemi, které nám a našemu genomu pomáhají v boji o přežití. Jednou z těchto dispo-zic je strach. V této práci bych chtěl zjistit, jak je strachu využíváno v mediální a marketin-gové komunikaci. A také bych chtěl poukázat na to, že jako marketingovou komunikaci můžeme posuzovat takovou persvazivní komunikaci či jakoukoliv jinou manipulaci, která je prováděna za účelem získání prospěchu ať otevřeně nebo skrytě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15067
|
Date:
|
2011-04-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
18521
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account