Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spotřebního chování při prodeji formou prezentačních akcí
Author: Kluka, Radek
Advisor: Pospíšil, Jan
Abstract: Hlavní náplní této bakalářské práce je analýza prodeje formou prezentačních akcí. Součástí této práce je také analýza spotřebitelského chování seniorů. V teoretické části přibližuji spotřebitelské chování, nástroje marketingové komunikace, především pak prezentační akce. Nedílnou součástí je také popis behaviorální ekonomie a také metod behaviorální reklamy. Praktická část se skládá ze dvou analýz a to konkrétně analýzy prodeje na prezentačních akcích pomocí pozorování a dotazníkového šetření o spotřebitelském chování seniorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15166
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 22258


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kluka_2011_bp.pdfBlocked 13.17Mb PDF
kluka_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
kluka_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account