Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svobodová, Dagmar
dc.contributor.author Růžičková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-09T05:23:42Z
dc.date.available 2012-03-09T05:23:42Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15188
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky, její budování a posílení. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Obsahem teoretické části jsou poznatky, týkající se značky a jejího řízení, které byly získány z literárních zdrojů. Jsou zde také zahrnuty studie, které poskytují obrázek nejen o nejhodnotnějších značkách současnosti, ale i o značkách, kterým spotřebitelé nejvíce důvěřují. Své místo si vydobyl i průzkum provedený na českém trhu, jehož cílem bylo zjistit, jaký vztah mají ke značkám čeští spotřebitelé. Praktická část poskytuje informace o společnosti Nestlé S.A., její pobočce pro Českou republiku Nestlé Česko s.r.o. a také o výrobním závodě Sfinx. Dalším krokem je pak analýza současného stavu značek Bon Pari a JOJO na českém trhu. Výsledkem praktické části jsou doporučení k posílení těchto značek, které byly podrobeny nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 69 s. (98 720 znaků) cs
dc.format.extent 2789434 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject prvky značky cs
dc.subject řízení značky cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject brand en
dc.subject brand equity en
dc.subject brand identity en
dc.subject brand elements en
dc.subject brand management en
dc.subject marketing communication en
dc.title Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu cs
dc.title.alternative Recommendations for strengthening the brands "Bon Pari" and "JOJO" in the Czech market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2011-06-14
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on brand building. It comprises a theoretical and an analytical section. The scope of the theoretical part is brands and their management, using knowledge extracted from literary sources. Studies have shown which brands are the most valuable and which are the most trusted. As we live in the Czech Republic, research into the relationship of Czech consumers to brands could not be omitted. The analytical section provides information about the global company Nestlé S.A., its Czech branch Nestlé Česko s.r.o. and in particular, the factory of Sfinx, the largest Czech producer of confectionery. The next step is an analysis of the current disposition of the Bon Pari and JOJO brands in the Czech market. The analysis culminates with recommendations to strengthen these brands and with their cost and risk analyses. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19573
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade A
local.subject řízení značky cs
local.subject potraviny cs
local.subject bonbony cs
local.subject brand management en
local.subject foodstuffs en
local.subject bonbons en


Files in this item

Files Size Format View
růžičková_2011_bp.pdf 2.660Mb PDF View/Open
růžičková_2011_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
růžičková_2011_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account