dc.contributor.advisor |
Svobodová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Růžičková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T05:23:42Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T05:23:42Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15188
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky, její budování a posílení. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Obsahem teoretické části jsou poznatky, týkající se značky a jejího řízení, které byly získány z literárních zdrojů. Jsou zde také zahrnuty studie, které poskytují obrázek nejen o nejhodnotnějších značkách současnosti, ale i o značkách, kterým spotřebitelé nejvíce důvěřují. Své místo si vydobyl i průzkum provedený na českém trhu, jehož cílem bylo zjistit, jaký vztah mají ke značkám čeští spotřebitelé. Praktická část poskytuje informace o společnosti Nestlé S.A., její pobočce pro Českou republiku Nestlé Česko s.r.o. a také o výrobním závodě Sfinx. Dalším krokem je pak analýza současného stavu značek Bon Pari a JOJO na českém trhu. Výsledkem praktické části jsou doporučení k posílení těchto značek, které byly podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
69 s. (98 720 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2789434 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
identita značky
|
cs |
dc.subject |
prvky značky
|
cs |
dc.subject |
řízení značky
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand equity
|
en |
dc.subject |
brand identity
|
en |
dc.subject |
brand elements
|
en |
dc.subject |
brand management
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu |
cs |
dc.title.alternative |
Recommendations for strengthening the brands "Bon Pari" and "JOJO" in the Czech market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drábková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on brand building. It comprises a theoretical and an analytical section. The scope of the theoretical part is brands and their management, using knowledge extracted from literary sources. Studies have shown which brands are the most valuable and which are the most trusted. As we live in the Czech Republic, research into the relationship of Czech consumers to brands could not be omitted. The analytical section provides information about the global company Nestlé S.A., its Czech branch Nestlé Česko s.r.o. and in particular, the factory of Sfinx, the largest Czech producer of confectionery. The next step is an analysis of the current disposition of the Bon Pari and JOJO brands in the Czech market. The analysis culminates with recommendations to strengthen these brands and with their cost and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
19573
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
řízení značky
|
cs |
local.subject |
potraviny
|
cs |
local.subject |
bonbony
|
cs |
local.subject |
brand management
|
en |
local.subject |
foodstuffs
|
en |
local.subject |
bonbons
|
en |