Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Doporučení k posílení značek "Bon Pari" and "JOJO" na českém trhu |
Author: |
Růžičková, Lucie
|
Advisor: |
Svobodová, Dagmar
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky, její budování a posílení. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Obsahem teoretické části jsou poznatky, týkající se značky a jejího řízení, které byly získány z literárních zdrojů. Jsou zde také zahrnuty studie, které poskytují obrázek nejen o nejhodnotnějších značkách současnosti, ale i o značkách, kterým spotřebitelé nejvíce důvěřují. Své místo si vydobyl i průzkum provedený na českém trhu, jehož cílem bylo zjistit, jaký vztah mají ke značkám čeští spotřebitelé. Praktická část poskytuje informace o společnosti Nestlé S.A., její pobočce pro Českou republiku Nestlé Česko s.r.o. a také o výrobním závodě Sfinx. Dalším krokem je pak analýza současného stavu značek Bon Pari a JOJO na českém trhu. Výsledkem praktické části jsou doporučení k posílení těchto značek, které byly podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15188
|
Date:
|
2011-05-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
A
19573
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account