Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s. |
Author: |
Faktorová, Mariana
|
Advisor: |
Nižník, Roman
|
Abstract:
|
Práca prezentuje marketingovú komunikáciu pri zavádzaní nového produktu na trh v ETOP Trading, a.s Účelom je poskytnúť nielen teoretický náhľad na marketingovú komunikáciu, ale aj komplexný pohľad na proces tvorby komunikačnej stratégie plechových OFF ROAD diskov DOTZ 4x4. Cieľom vypracovaného projektu je dosiahnuť zvýšenia predajnosti tohto druhu tovaru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1520
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
3836
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account