Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.
Author: Faktorová, Mariana
Advisor: Nižník, Roman
Abstract: Práca prezentuje marketingovú komunikáciu pri zavádzaní nového produktu na trh v ETOP Trading, a.s Účelom je poskytnúť nielen teoretický náhľad na marketingovú komunikáciu, ale aj komplexný pohľad na proces tvorby komunikačnej stratégie plechových OFF ROAD diskov DOTZ 4x4. Cieľom vypracovaného projektu je dosiahnuť zvýšenia predajnosti tohto druhu tovaru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1520
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 3836


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
faktorová_2006_dp.pdfBlocked 2.141Mb PDF View/Open
faktorová_2006_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
faktorová_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account