Mystery Shopping na značkových prodejnách T-Mobile CZ Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vaculíková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T19:07:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T19:07:51Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1546
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z dostupné odborné literatury charakterizovala problematiku mystery shoppingu a jeho důležitou roli v procesu zajišťování kvalitní péče o zákazníky u firem poskytujících služby. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu mystery shoppingu na značkových prodejnách T-Mobile Czech Republic a.s. Zlín a pro vytvoření ideového projektu. V teoretické části diplomové práce charakterizuji pojem marketingové komunikace a její nástroje, popisuji prodejní proces i důležité prodejní dovednosti úspěšného prodejce, a prezentuji proces mystery shoppingu a jeho jednotlivé fáze při samotné realizaci. V analytické části je uvedena analýza současného stavu mystery shoppingu na značkových prodejnách T-Mobile CZ i na značkových prodejnách Zlín. Na základě výsledků provedených analýz a s ohledem na dlouhodobou strategii společnosti T-Mobile CZ je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro zavedení mystery shoppingu na značkových prodejnách T-Mobile CZ Zlín. |
cs |
dc.format |
115 s. |
cs |
dc.format.extent |
1404712 bytes |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
prodejní proces
|
cs |
dc.subject |
prodejní dovednosti
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
mystery shopper
|
cs |
dc.subject |
kontrolní list
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
tools of marketing communication
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
selling process
|
en |
dc.subject |
sale ability
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
mystery shopper
|
en |
dc.subject |
checking list
|
en |
dc.title |
Mystery Shopping na značkových prodejnách T-Mobile CZ Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Mystery Shopping in T-Mobile CZ brand stores Zlin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my diploma thesis I characterized questions of mystery shopping and its essentials importance in a process of providing high-quality care for customers. Then I applied this theoretical knowledge during carrying out of an analysis of contemporary level of mystery shopping in T-Mobile brand stores Zlin I and Zlin II, and also during the creation of ideological project. In theoretical part I characterize the definition of marketing communication and its tools. I describe selling process and individual stages of realization of mystery shopping. In analytic part is presented the analysis of contemporary level of mystery shopping in T-Mobile brand stores Zlin I and II. On the basis of the findings from the analyses and according to long-term strategy of T-Mobile CZ Company, the main project's aim is to design measures for implementation of mystery shopping in T-Mobile CZ Zlin I and II. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3987
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account