Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte |
Author: |
Kočicová, Věra
|
Advisor: |
Pečeňová, Marcela
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce bylo zjistit a zanalyzovat současné aspekty týkající se vzhledu prodejny a zaměstnaneckého servisu poskytnutého zákazníkům v prodejně Bijou Brigitte s.r.o. Zlín. Za tímto účelem byla zvolena metoda Mystery Shopping, kterou lze objektivně a efektivně zjistit informace o personálu i poskytnutém servise. V teoretické části bakalářské práce jsou objasněny pojmy týkající se Mystery Shoppingu, jakými jsou fáze výzkumu, využitelnost a etika. Praktická část je zaměřena na představení firmy a dále na samotný výzkum. Ten byl proveden výzkumníky, kteří své odpovědi zapisovali do záznamových archů. Následně byla provedena analýza zjištěných údajů, které byly zpracovány do tabulek a grafů. Závěrem práce jsou návrhy a doporučení na odstranění zjištěných nedostatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18371
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
17932
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account