Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pečeňová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Kočicová, Věra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T14:36:08Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T14:36:08Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18371
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bylo zjistit a zanalyzovat současné aspekty týkající se vzhledu prodejny a zaměstnaneckého servisu poskytnutého zákazníkům v prodejně Bijou Brigitte s.r.o. Zlín. Za tímto účelem byla zvolena metoda Mystery Shopping, kterou lze objektivně a efektivně zjistit informace o personálu i poskytnutém servise. V teoretické části bakalářské práce jsou objasněny pojmy týkající se Mystery Shoppingu, jakými jsou fáze výzkumu, využitelnost a etika. Praktická část je zaměřena na představení firmy a dále na samotný výzkum. Ten byl proveden výzkumníky, kteří své odpovědi zapisovali do záznamových archů. Následně byla provedena analýza zjištěných údajů, které byly zpracovány do tabulek a grafů. Závěrem práce jsou návrhy a doporučení na odstranění zjištěných nedostatků. |
cs |
dc.format |
68 s. |
cs |
dc.format.extent |
1203794 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
mystery shopper
|
cs |
dc.subject |
etické standardy
|
cs |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
mystery shopper
|
en |
dc.subject |
ethical standards
|
en |
dc.title |
Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte |
cs |
dc.title.alternative |
Using mystery shopping to improve sales Bijou Brigitte |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis was to identify and analyze the aspects of the appearance of retail and employment services provided to customers in the store Bijou Brigitte Ltd Zlin. For this purpose was chosen method of Mystery Shopping, which can find information about personnel and service objectively and effectively. In the theoretical part of the thesis I mentioned knowledge from the area of Mystery Shopping like personal selling and how important the ethical standards are. The practical part focuses on the introduction of the company and the research itself. Mystery Shopping was done by researchers who wrote down their answers to the recording sheet. In the end I analysed collected data, which were summarized in tables and graphs. Finally there are suggestions and recommendations to remedy identified deficiencies. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
17932
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account