Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pečeňová, Marcela
dc.contributor.author Kočicová, Věra
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:36:08Z
dc.date.available 2012-03-11T14:36:08Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18371
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo zjistit a zanalyzovat současné aspekty týkající se vzhledu prodejny a zaměstnaneckého servisu poskytnutého zákazníkům v prodejně Bijou Brigitte s.r.o. Zlín. Za tímto účelem byla zvolena metoda Mystery Shopping, kterou lze objektivně a efektivně zjistit informace o personálu i poskytnutém servise. V teoretické části bakalářské práce jsou objasněny pojmy týkající se Mystery Shoppingu, jakými jsou fáze výzkumu, využitelnost a etika. Praktická část je zaměřena na představení firmy a dále na samotný výzkum. Ten byl proveden výzkumníky, kteří své odpovědi zapisovali do záznamových archů. Následně byla provedena analýza zjištěných údajů, které byly zpracovány do tabulek a grafů. Závěrem práce jsou návrhy a doporučení na odstranění zjištěných nedostatků. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 1203794 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject mystery shopper cs
dc.subject etické standardy cs
dc.subject personal selling en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject mystery shopper en
dc.subject ethical standards en
dc.title Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte cs
dc.title.alternative Using mystery shopping to improve sales Bijou Brigitte en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis was to identify and analyze the aspects of the appearance of retail and employment services provided to customers in the store Bijou Brigitte Ltd Zlin. For this purpose was chosen method of Mystery Shopping, which can find information about personnel and service objectively and effectively. In the theoretical part of the thesis I mentioned knowledge from the area of Mystery Shopping like personal selling and how important the ethical standards are. The practical part focuses on the introduction of the company and the research itself. Mystery Shopping was done by researchers who wrote down their answers to the recording sheet. In the end I analysed collected data, which were summarized in tables and graphs. Finally there are suggestions and recommendations to remedy identified deficiencies. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17932
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kočicová_2011_bp.pdf 1.148Mb PDF View/Open
kočicová_2011_vp.pdf 757.6Kb PDF View/Open
kočicová_2011_op.pdf 817.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account