Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně
Show full item record
No preview available
Title:
|
Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně |
Author: |
Bělotová, Jana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Bakalářská práce ?Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně? se skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje tématu arts managementu a neziskovým organizacím. V praktické části je představena Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, její návštěvníci a zároveň jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu. Na konci práce autorka navrhuje řešení některých odvětví. Původní teze, že marketingové aktivity organizací tohoto segmentu jsou výrazně méně rozvinuté než u ostatních subjektů na trhu, se částečně potvrdila. Mimo to autorka zaznamenala jistý posun od postojů dob minulých, kdy měly organizace tendence se před svými návštěvníky spíše uzavírat, než aby se projevily interaktivně a své zákazníky si získaly. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15556
|
Date:
|
2011-05-20 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
22094
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account