Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně

Show full item record

No preview available
Title: Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně
Author: Bělotová, Jana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce ?Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně? se skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje tématu arts managementu a neziskovým organizacím. V praktické části je představena Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, její návštěvníci a zároveň jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu. Na konci práce autorka navrhuje řešení některých odvětví. Původní teze, že marketingové aktivity organizací tohoto segmentu jsou výrazně méně rozvinuté než u ostatních subjektů na trhu, se částečně potvrdila. Mimo to autorka zaznamenala jistý posun od postojů dob minulých, kdy měly organizace tendence se před svými návštěvníky spíše uzavírat, než aby se projevily interaktivně a své zákazníky si získaly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15556
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 22094


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bělotová_2011_bp.pdfBlocked 2.500Mb PDF
bělotová_2011_vp.pdf 458.4Kb PDF View/Open
bělotová_2011_op.doc 76Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account