Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Bělotová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:23:44Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:23:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15556
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce ?Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně? se skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje tématu arts managementu a neziskovým organizacím. V praktické části je představena Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, její návštěvníci a zároveň jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu. Na konci práce autorka navrhuje řešení některých odvětví. Původní teze, že marketingové aktivity organizací tohoto segmentu jsou výrazně méně rozvinuté než u ostatních subjektů na trhu, se částečně potvrdila. Mimo to autorka zaznamenala jistý posun od postojů dob minulých, kdy měly organizace tendence se před svými návštěvníky spíše uzavírat, než aby se projevily interaktivně a své zákazníky si získaly. |
cs |
dc.format |
78 |
cs |
dc.format.extent |
2621917 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
analýza návštěvníků
|
cs |
dc.subject |
arts marketing
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
KGVUZ
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Arts Marketing
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Communication Plan
|
en |
dc.subject |
KGVUZ
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Non-profit Sector
|
en |
dc.subject |
Visitor Analysis
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.title |
Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Survey of Marketing Activities of State Owned Galleries and Recommendation for Regional Gallery of Fine Art in Zlín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňáková, Ladislava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis, ?A Survey of Marketing Activities of State Owned Galleries and Recommendation for the Regional Gallery of Fine Art in Zlín,? consists of two major segments. For the theoretical part, the author discusses the topic of arts management and non-profit organizations. The practical part introduces the Regional Gallery of Fine Art in Zlín, their visitors and gives the final results of the marketing survey. At the end, the author gives recommendations for certain segments. The original proposition ? that the marketing activities of organizations in this segment are significantly underdeveloped in comparison with other companies ? was partially confirmed. Furthermore, the author discovered a certain trend among the galleries that promises a shift away from the outmoded approaches of the past when cultural organizations functioned with the goal of avoiding rather than interacting with the public that they were supposed to serve. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22094
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account