Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Bělotová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:23:44Z
dc.date.available 2012-03-09T10:23:44Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15556
dc.description.abstract Bakalářská práce ?Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně? se skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje tématu arts managementu a neziskovým organizacím. V praktické části je představena Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, její návštěvníci a zároveň jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu. Na konci práce autorka navrhuje řešení některých odvětví. Původní teze, že marketingové aktivity organizací tohoto segmentu jsou výrazně méně rozvinuté než u ostatních subjektů na trhu, se částečně potvrdila. Mimo to autorka zaznamenala jistý posun od postojů dob minulých, kdy měly organizace tendence se před svými návštěvníky spíše uzavírat, než aby se projevily interaktivně a své zákazníky si získaly. cs
dc.format 78 cs
dc.format.extent 2621917 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject analýza návštěvníků cs
dc.subject arts marketing cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject KGVUZ cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject značka cs
dc.subject Arts Marketing en
dc.subject Brand en
dc.subject Communication Plan en
dc.subject KGVUZ en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Non-profit Sector en
dc.subject Visitor Analysis en
dc.subject Questionnaire en
dc.title Výzkum marketingových aktivit státních galerií České republiky a doporučení pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně cs
dc.title.alternative Survey of Marketing Activities of State Owned Galleries and Recommendation for Regional Gallery of Fine Art in Zlín en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horňáková, Ladislava
dc.date.accepted 2011-06-10
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis, ?A Survey of Marketing Activities of State Owned Galleries and Recommendation for the Regional Gallery of Fine Art in Zlín,? consists of two major segments. For the theoretical part, the author discusses the topic of arts management and non-profit organizations. The practical part introduces the Regional Gallery of Fine Art in Zlín, their visitors and gives the final results of the marketing survey. At the end, the author gives recommendations for certain segments. The original proposition ? that the marketing activities of organizations in this segment are significantly underdeveloped in comparison with other companies ? was partially confirmed. Furthermore, the author discovered a certain trend among the galleries that promises a shift away from the outmoded approaches of the past when cultural organizations functioned with the goal of avoiding rather than interacting with the public that they were supposed to serve. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22094
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bělotová_2011_bp.pdfBlocked 2.500Mb PDF View/Open
bělotová_2011_vp.pdf 458.4Kb PDF View/Open
bělotová_2011_op.doc 76Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account